среда, 9 сентября 2015 г.

სერტიფიცირებული მასწავლებლის  განხორციელებული  ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა
სახელი – მადიმი
გვარი -დოლაკიძე
სკოლა - თერჯოლის მუნიციპალიტეტის სსიპ  სოფელ ღვანკითის საჯარო სკოლა.
თარიღი -2011–2015წწ.


აქტივობის სახე

განმახორციელებელი ორგანიზაცია

თემატიკა
განხორციელების ვადები, წელი, სემესტრი
რესურსი
ადამიანური/მატერიალური

შენიშვნა
1.



































































პროფესიული განვითარების ტრენინგებში მონაწილეობა

1.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
/კანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტირებული
ტრენინგ-პროგრამები./

2. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო.

1,,ინფორმაციულ- საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“    )სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები; ) გაკვეთილის ორგანიზება ინფორმაციულ- საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით;)სასწავლო პროექტის ორგანიზება  ინფორმაციულ -საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით )თვითშეფასება და პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ -საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით.

2,, ქართული ლიტერატურის სწავლების მეთოდები“-40 საკონტაქტო საათი, 10- არასაკონტაქტო.
3,, ქართული ენის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები“- 20 საკონტაქტო საათი, 10-არასაკონტაქტო.
4.,, სხვადასხვა ტიპის წერილობითი ტექსტის შექმნის სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები“ 15 საკონტაქტო საათი, 5-არასაკონტაქტო.
5,,მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში“ 15 საკონტაქტო საათი, 5- არასაკონტაქტო.(სულ 90 საკონტაქტო საათი)

6.ინტელის 36 საათიანი ტრენინგ კურსი.:პროექტებით სწავლება და ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიების ინ
ტეგრირება.
7..პროექტის,,ახალგაზრდების აქტიური ჩართულობა თემში-სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ხელშეწყობაფარგლებშ
ტრენინგი.
1.05.2012წ.
მეორე სემესტრი


























2013წ.ოქტომბერი
პირველი სემესტრი





















2014 წელი 2 მაისი. მეორე სემესტრი.





2012 წელი სექტემბერი.
პირველი
სემესტრი.
სახელმძღვანელო–,,ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში.,,
მასწავლებელთა ინფორმაციულ –საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ტრენინგის პროგრამა.
ტრენერი –გიზო მუშკუდიანი.




















 ტრენინგ–მოდული
,, გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში,

მოდული N 1,,ლიტერატურა,,
მოდული N2,, ენა,,
მოდული N 3  ,,წერა,,
მოდული N 4 ,,შეფასება,,
ტრენერი–ხათუნა ბურჭულაძე.















ინტერნეტ–რესურსი ინტელის
ელექტრონული  სწავლების პორტალი
/http://tpdc.ge/essentials/





სახელმძღვანელო :,, სწავლების მეთოდოლოგია დოკუმენტური ფილმების გამოყენებით.,,


2.
ინტეგრირებული გაკვეთილები

1.თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
 სსიპ ღვანკითის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრა.
საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრა.
მასწავლებლები: მადიმი დოლაკიძე, ელისო ჩიქოვანი.
1.ერთი ლექსის ანალიზი და  მასში გამოყენებული ზმნის  დროის ფორმები.
გიორგი ლეონიძის ,,პატარძეული,,

2.შუშანიკისა და ვარსქენის ხასიათი  პურობის ეპიზოდში.

3.რას გვასწავლის გიორგი ლეონიძის  ,,ყივჩაღის პაემანი,,

4.ნიკორწმინდა,როგორც ხელოვნების ძეგლი  და გალაკტიონის  პოეზიის ნიმუში ,, ქებათა ქება ნიკორწმინდას,,

5.საინფორმაციო ტექსტის დამუშავება.



2012 წ.მეორე სემესტრი





2013 წელი, ოქტომბერი პირველი სემესტრი.


2011 წ.პირველი სემესტრი.


2014 წლის მეორე სემესტრი.
,,poverpoint,,–ში მომზადებული სლაიდ–შოუ
ინტერნეტრესურსი.http://www.myvideo.ge/?video_id=659007

კომპიუტერი, პროექტორი, ეკრანი. პრეზენტაციები.




https://youtu.be/arIRcp9xDhg ლეონიძის წაკითხული ,,ყივჩაღის პაემანი,,



https://youtu.be/zzweOwSvlOs გურამ საღარაძის წაკითხული,, ქებათა ქება ნიკორწმინდას,,
https://ka.wikipedia.org/
 ელექტრონული ტესტები.





3
საგანმანათლებლო პროექტები
თერჯოლის მუნიციპალიტეტის
 სსიპ ღვანკითის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
 მადიმი დოლაკიძე
1.,როგორც ერთია ქვეყანა მთელი, ისე ერთია გალაკტიონი,,

2.,,სიცოცხლის სიყვარულისა და სილამაზის მომღერალი– გიორგი ლეონიძე,,

3.,, ვინ უფრო კარგად  იცნობს  ქართველ მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა ცხოვრებასა და შემოქმედებას,,
4,,ვიცნობდეთ საქართველოს,,
ა),,სტუმრად ყუმისთავის  უნიკალურ მღვიმეში.,
ბ),,მოგზაურობა ჯავახეთში,,
გ),,მოგზაურობა სვანეთში,,
დ) მოგზაურობა მცხეთასა და საგურამოში.

5.,ხარხ ვგევარ ნაიალაღარს,,–ვაჟა–ფშაველა–150
,,მოგზაურობა ფშავში
6,, ივერიის მეჭურჭლეთუხუცესი,,

7,,ჩვენ ერთად ვართ
მთავარია, მერე რა რომ ზამთარია,, (შეხვედრა ..იმედის,, სახლის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლეებთან)

2014 წ.ნოემბერი მეორე სემესტრი




2012 წ მეორე სემესტრი



2011–2014წწ


2011–2014წწ.


2011წ. პირველი სემესტრი
2012 წ მეორე სემესტრი
2013წ მეორე სემესტრი

2012 წ პირველი სემესტრი.

2013 წლის პირველი სემესტრი


2011 წლის მეორე სემესტრი

,,poverpoint,,–ში,, მომზადებული პრეზენტაცია.
გაზეთი,, გალაკტიონ ტაბიძე,,
ინტერნეტრესურსები
https://youtu.be/NtgEDE-hp0w.........

https://youtu.be/V4W2bMqqHsc საუკუნის პორტრეტები–გიორგი ლეონიძე
ვაჟა–ფშაველას, დავით კლდიაშვილის, გალაკტიონ ტაბიძის, აკაკი წერეთლისა და გალაკტიონ ტაბიძის  ცხოვრება და შემოქმედება.( ნოდარ გრიგალაშვილი სკოლაში შესასწავლი  ქართველი მწერლები)
https://ka.wikipedia.org/
ფოტოაპარატი,ვიდეოგადამღები,
ა)პრომეთეს მღვიმე
ბ)საფარა, ჭულეს მამათა მონასტერი, ზარზმა,,ხერთვისი, ვარძია,რაბატი.
გ)მესტია.ხერგიანის მუზეუმი, სვანური კოშკები.
დ)სვეტიცხოველი,ჯვარის მონასტერი, სამთავროს დედათა მონასტერი,ზედაზენი, შიო მღვიმელის მონასტერი. ილიას სახლ–მუზეუმი. წიწამური.
5.ვაჟა–ფშაველას  სახლ–მუზეუმი ჩარგალში.
6.რეზო თაბუკაშვილის ფილმი,,ივერიის მეჭურჭლეთუხუცესი,,


კომპიუტერი,პროექტორი,მოსწავლეების დამზადებული ნაკეთობები, ნახატები.

4.
მონაწილეობა  პროგრამებში,
პროექტებსა და კონფერენციებში.
1.საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, 2.მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
3.ღვანკითის საჯარო სკოლა
1.,,ვასწავლოთ ქართული, როგორც მეორე ენა,, შემდეგ ,, ქართული ენა მომავალი წარმატებისათვის,,

2.პროექტი,, ერთად მომავლისაკენ,, საზაფხულო ბანაკი  კეჩხობში



3. ჩემი მოსწავლეები– საგანმანათლებლო,, პროექტ ,,ეტალონის,, მონაწილეები.
4..მოსწავლეთა
რესპუბლიკურ  სასწავლო შემოქმედებით კონფერენციაში გამარჯვებული თემები:
ა).,, ჩემი სოფლის ფოლკლორი,,
ბ).,, აკაკი წერეთლის ,, გამზრდელის,, მხატვრული თავისებურება,,


2014 –2015 წწ
პირველი –მეორე სემესტრები.



2015 წლის ივნისი.მეორე სემესტრის შემდეგ.













2013წ. პირველი სემესტრი





https://youtu.be/6pAAn4II-GI
 მარკერები, რვეულები, კომპიუტერი, მონიტორი,ფლიფჩატები.პოსტერები, ნახატები, წიგნები, ბურთები.
2014–2015 სასწავლო წლებში, კონსულტირებას ვუწევდი კონდურის სომხურენოვანი საჯარო სკოლის პედაგოგებს,ვასწავლიდი ქართულს ეთნიკური უმცირესობის წარმომადგენლებს,ვხელმძღვანელობდი ქართული ენის კლუბს, ეროვნული გამოცდებისთვის ვამეცადინებდი აბიტურიენტებს. ვმონაწილეობდი პროექტებში. განვახორციელე საინტერესო და შინაარსიანი აქტივობები,
ვატარებდი კონფერენციებსა და ტრენინგებს .საუკეთესო შედეგები აჩვენეს მოსწავლეებმა. გაიმარჯვეს სამინისტროს კონკურსში.ერთი მასწავლებელი და სამი კურსდამთავრებული სტუდენტები გახდნენ  მათ შორის სამი გრანტის მფლობელია.
5.
























6.


საგანმანათლებლო თემის წარმოდგენა
კათედრაზე






















სასწავლო რესურსის შექმნა.
ღვანკითის საჯარო სკოლა

















1. ,,როგორ ეხმარება პროექტები ჩემს მოსწავლეებს ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში და 21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევების განვითარებაში.
2. ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიების გამოყენება ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად.
3.კითხვის ეფექტური მეთოდების  გამოყენება ქართული ენის სწავლებისას
(გამოცდილების გაზიარება)
4.როგორი უნდა იყოს კარგი გაკვეთილი.


ინტერაქტიური  გაკვეთილის ჩატარებისათვის საჭირო მეთოდები
აკაკი წერეთელი
გიორგი ლეონიძე
გალაკტიონ ტაბიძე..
,, poverpoint,,-ში                   მომზადებული
სლაიდ–შოუები




2011წ პირველი სემესტრი




2012წ პირველი სემესტრი




2013წ პირველი სემესტრი



2015წ. სექტემბერი.








2011–2015წწ


https://www.youtube.com/playlist?list=PLdapMNQfK9SkYYNIBWE-nLszzJlu-Q2AI

1.ინტერნეტრესურსები:
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ ინტერნეტში გამოქვეყნებული მასალები, ვიდეორგოლები.






2..ინტერნეტგაზეთი,, მასწავლებელი,,
3..ჟურნალი,, მასწავლებელი,,
4..,, კითხვის ეფექტური მეთოდები,,




 კომპიუტერული პროგრამები
.,poverpoint,,
http://dolakidze.blogspot.com/


ღვანკითის საჯარო სკოლის
 დირექტორის  მოვალეობის შემსრულებელი :                      /ლია სახელაშვილი/



Комментариев нет:

Отправить комментарий